Regulamin strony i sklepu

  1. Definicje:

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Edukacja360 – Edukacja360 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie,
    przy ul. Łucka 13, 00-842 Warszawa, numerem KRS: 0001081345, NIP: 5273093492, REGON: 527463427, będąca właścicielem Sklepu Internetowego;
  2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Edukacja360 czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  3. Kursant – Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który dokonał Zamówienia
    w ramach Sklepu; każdy Kursant posiada również status Użytkownika w rozumieniu niniejszego Regulaminu;
  4. Kursy – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
  5. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  6. Konto – dedykowany dla Kursantów panel stworzony w ramach infrastruktury Administratora, umożliwiający prowadzenie i odbywanie Kursów;
  1. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
  1. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), zawierające z Edukacja360 umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej;
  2. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu;
  3. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.edukacja360.pl, za pośrednictwem którego Użytkownik może w szczególności składać Zamówienia;
  4. Umowa sprzedaży – umowa zawarta na odległość – umowę zawartą z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy, zawierana na podstawie Zamówienia, w zakresie świadczenia przez Edukacja360 na rzecz Kursanta usług edukacyjnych w postaci prowadzonych Kursów oraz utworzenia i utrzymywania Konta przez czas trwania Kursu;
  5. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827.);
  6. Użytkownik – Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który zamierza dokonać Zamówienia w ramach Sklepu;
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj, liczbę i czas trwania Kursów.
  1. Postanowienia ogólne:
  2. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem: edukacja360.pl
  3. Sklep Internetowy, działający pod adresem edukacja360.pl, prowadzony jest przez Edukacja360.
  4. Kontakt z Edukacja360 jest możliwy za pomocą:
    1. poczty konwencjonalnej, poprzez przesłanie korespondencji na adres: Edukacja360 Sp. z o.o. ul. Łucka 13, 00-842 Warszawa;
    2. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: biuro@edukacja360.pl
  5. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
    1. zasady i tryb zawierania z Użytkownikiem umowy na odległość;
    2. zasady i tryb wykonania przysługującego Kursantom prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  6. Dostęp do niniejszego Regulaminu można uzyskać w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu Internetowego, oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
  7. Informacje o Kursach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  8. Informacja o cenie podawana na stronie Sklepu ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Użytkownika e-maila zawierającego ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Kursów po otrzymaniu przez Użytkownika e-maila, o którym mowa powyżej.
  9. Zasady ochrony danych osobowych Użytkowników zawarte są w dokumencie Polityka prywatności, który stanowi załącznik do Regulaminu.
  10. Szczegółowe zasady korzystania z Konta zostały zawarte w dokumencie Regulamin Konta, który również stanowi załącznik do Regulaminu.

III. Wymagania techniczne:

  1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Użytkownik następujących minimalnych wymagań technicznych:
    1. Internet Explorer w wersji MSIE 8.x lub nowszej,
    2. Firefox w wersji 7.x lub nowszej,
    3. Chrome 15.x lub nowszej,
    4. Safari 15.x lub nowszej.
  2. W celu korzystania ze Sklepu Internetowego Użytkownik powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego:

  1. Możliwość składania Zamówień za pośrednictwem Sklepu, przysługuje osobom będącym Konsumentem, Przedsiębiorcą albo Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta.
  2. W ramach składania Zamówienia, Użytkownik wypełnia i akceptuje formularz Zamówienia, dostępny w zakładce https://edukacja360.pl/pl_pl/podsumowanie-koszyk/
  3. Warunkiem finalizacji składania Zamówienia jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz wskazanie danych wymaganych przez formularz rejestrowy (dane obowiązkowe).
  4. Konto może być przypisane tylko do jednej osoby fizycznej i tylko ta osoba, której dane zostały wskazane w ramach procedury rejestracji, lub przy składaniu zamówienia jest uprawniona
    do korzystania z funkcjonalności Konta.
  5. Edukacja360 może pozbawić Użytkownika prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez niego Regulaminu, a w szczególności,
    gdy Użytkownik:
  1. podał w trakcie składania Zamówienia dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
  2. dopuścił się za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub Konta naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Kursantów,
  3. dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Edukacja360 za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Edukacji360.
  • W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Sklepu usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
  • Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:
    1. niedostarczania i nie przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    2. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania,
      w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego nie zamówionej informacji handlowej (spam),
    4. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Użytkowników oraz dla Edukacji360, korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    5. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

 

 

 


  1. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży:
  1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy wejść na stronę Sklepu i dokonać wyboru Kursu, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Użytkownikowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
  2. Wybór zamawianych Kursów przez Użytkownika jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
  3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” – Użytkownik ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Kursu.
    W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Użytkownikowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
  4. Po podaniu przez Użytkownika korzystającego ze Sklepu Internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.
  5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
  6. Wysłanie przez Użytkownika Zamówienia, w myśl ust. 5 powyżej stanowi oświadczenie woli zawarcia z Edukacja360 Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  7. Po złożeniu Zamówienia, Kursant otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną: Potwierdzenie złożenia zamówienia nr xx, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
  8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Kursanta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej. W ślad za zawarciem umowy, Użytkownik uzyskuje status Kursanta (nie tracąc przy tym statusu Użytkownika).
  9. Zamówienia za pośrednictwem Sklepu można składać przez całą dobę. Zamówienia złożone po godz. 15.00 oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.
  10. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Kursantowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Kursantowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej szczegółowe dane Kursu, i faktury VAT.

  11. Realizacja Kursów:
  12. W ślad za zawarciem Umowy sprzedaży, Edukacja360 przesyła Kursantowi za pomocą poczty elektronicznej hasło, za pomocą którego Kursant może uzyskać dostęp do Konta.
  13. Dostęp do Konta jest niezbędny w celu korzystania przez Kursanta z Kursów. Za pośrednictwem Konta, Kursant w szczególności uczestniczy w zajęciach prowadzonych w formie, pobiera materiały edukacyjne oraz kontaktuje się z wykładowcą prowadzącym Kurs.
  14. Realizacja Kursów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i – w przypadku zajęć stacjonarnych – odbywa się pod adresem wskazany przez Kursanta w trakcie składania Zamówienia.
  15. Realizacja zamówionych Kursów odbywa się za pośrednictwem:
    1. Funkcjonalności Konta, w przypadku kursów prowadzonych w formule on-line – po otrzymaniu przez Kursanta niezbędnych dostępów i haseł,
    2. Kursu stacjonarnego odbywającego się w placówce szkoleniowej zgodnie ze szczegółami określonymi w Zamówieniu.
  16. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się w dniu w którym rozpoczyna się dany Kurs.
  17. Edukacja360 ma prawo:
    1. odwołać dany Kurs, w konsekwencji czego Umowa sprzedaży ulega rozwiązaniu;
    2. zmienić datę rozpoczęcia Kursu, na co Kursant może nie wyrazić zgody – w przypadku braku zgody, Umowa sprzedaży ulega rozwiązaniu,

w przypadku gdy, na 7 dni przed rozpoczęciem danego Kursu, liczba Kursantów, która zakupiła ten Kurs jest mniejsza niż 10.

  1. W przypadku rozwiązania Umowy sprzedaży, na podstawie ust. 4 a) lub b), Kursant będzie uprawniony do otrzymania zwrotu uiszczonej wcześniej opłaty bez odsetek, albo do jej zaliczenia na poczet uczestnictwa w innym Kursie, według własnego wyboru. Poza wyżej wskazanym roszczeniem o zwrot Kursantowi nie przysługują żadne inne roszczenie względem Edukacja360 z powodu rezygnacji
    z przeprowadzenia danego Kursu.
  2. Edukacja360 zobowiązuje się wydać Kursantowi, który ukończył Kurs, stosowne zaświadczenie
    i certyfikat jego ukończenia i uzyskania stosownych uprawnień.
  3. Wydanie dokumentów, o których mowa w ust. 8 powyżej, nastąpi po dokonaniu przez Kursanta wszystkich płatności związanych z zawartą Umową sprzedaży, w terminie 14 dni od zaksięgowania na koncie bankowym Edukacja360 ostatniej płatności.

  4. Opłaty celne, akcyzowe i podatki poza granice państw unii europejskiej
  5. Kursy odbywają się tylko i wyłącznie na terenie RP.
  6. Wysokość powyższych opłat i podatków zależy od rzeczywistej wartości kursu (bez rabatu).


VII. Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki).
  2. Jednocześnie Edukacja360 oświadcza, że jako podmiot świadczący usługi w zakresie edukacji oraz wychowania jest objęta zwolnieniem z opodatkowania podatkiem VAT.
  3. Kursant ma możliwość uiszczenia ceny:
    1. przelewem na numer konta bankowego,
    2. za pośrednictwem przelewy 24,


VIII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy

  1. Kursantowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Kursantowi w odniesieniu do umów:
    1. świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    5. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
    7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;
    9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
    12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    13. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi dokument potwierdzający zawarcie umowy;
    14. o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta.
  3. Celem skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Kursant zobowiązany jest poinformować Edukacja360 (Edukacja 360 Sp. z o.o. ul. Łucka 13, 00-842 Warszawa, biuro@edukacja360.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Kursant może skorzystać z gotowego wzoru formularza
    o odstąpieniu od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia
    od umowy, wystarczy, aby Kursant wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży przed upływem terminu odstąpienia od Umowy sprzedaży. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem Kursant prześle oświadczenie o odstąpieniu za pomocą:
  1. poczty konwencjonalnej, poprzez przesłanie korespondencji na adres: Edukacja360 Sp. z o.o. ul. Łucka 13, 00-842 Warszawa;
  2. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: biuro@edukacja360.pl
  • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
    To, co strony świadczyły, a ewentualne materiały szkoleniowe muszą zostać zwrócone dotyczy
    to materiałów szkoleniowych takich jak poradniki lub książki jeżeli również zostały dołączone do kursu. Materiały dostarczone Kursantowi w formie fizycznej, zwracane są na adres: Edukacja 360 Sp. z o. o.,
    00-842 Warszawa Łucka 13.
  • Niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia, o którym mowa w ust. 3 powyżej, Edukacja360 usuwa Konto Kursanta.
  • W przypadku przyjęcia przez Edukację360 złożonego przez Kursanta oświadczenia otrzyma
    on informacje o anulowaniu Zamówienia.
  • W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Edukacja360 zwróci Kursantowi wszystkie otrzymane od Kursanta płatności, w tym koszty, w terminie do 14 dni od daty otrzymania oświadczenia
    o odstąpieniu od umowy. Edukacja360 dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kursant, chyba że Kursant wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  • Reklamacje dotyczące Kursów
  • Edukacja360 jako sprzedawca odpowiada wobec Kursanta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Kursu zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta.
  • Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Kursanta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Edukacja360, która zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni roboczych, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania
    w tym okresie Kursanta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  • W reklamacji Kursant powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia naruszenia praw.
  • Po rozpatrzeniu reklamacji, Edukacja360 udziela Kursantowi odpowiedzi na reklamację, w której:
    1. uznaje reklamację oraz wskazuje planowany termin doprowadzenia przedmiotu świadczenia w zakresie Kursu do zgodności z Umową sprzedaży;
    2. odmawia doprowadzenia przedmiotu świadczenia do zgodności z Umową sprzedaży jeżeli jest to niemożliwe albo wymagałoby poniesienia przez Edukacja360 nadmiernych kosztów;
    3. odrzuca reklamację z powodu jej bezzasadności.

    4. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
  • Edukacja360 podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Konta i Sklepu,
    w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Użytkownika.
  • Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Edukacja360 o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Konta lub Sklepu Internetowego.
  • Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Konta lub Sklepu Użytkownik może zgłaszać pisemnie na adres Edukacja360: 00-842 Warszawa  Łucka 13 lub na adres poczty
    e-mail:biuro@edukacja360.pl
  • W reklamacji Użytkownik powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj
    i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Konta lub Sklepu.
  • Edukacja360 zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Użytkownika, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  • Po rozpatrzeniu reklamacji, Edukacja360 udziela Kursantowi odpowiedzi na reklamację, w której:
    1. uznaje reklamację oraz wskazuje planowany termin przywrócenia prawidłowego działania Konta lub Strony;
    2. odmawia przywrócenia lub naprawienia wskazanych funkcjonalności Konta lub Strony jeżeli jest to niemożliwe albo wymagałoby poniesienia przez Edukacja360 nadmiernych kosztów;
    3. odrzuca reklamację z powodu jej bezzasadności.

    4. Zmiana Regulaminu:
  • Edukacja360 jest uprawniona do dokonania zmian w niniejszym Regulaminie w przypadku:
    1. zmiany danych Edukacja360;
    2. zmiany przedmiotu działalności Edukacja360;
    3. rozpoczęcia dostarczania przez Edukacja360 nowych usług, modyfikacji usług dotychczas dostarczanych lub zaprzestania ich dostarczania;
    4. dokonania technicznej modyfikacji Sklepu wymagających dostosowania do nich postanowień Regulaminu;
    5. prawnego obowiązku dokonania zmian, w tym obowiązku dostosowania Regulaminu
      do aktualnego stanu prawnego.
  • O zmianie Regulaminu Użytkownicy zostaną poinformowani poprzez opublikowanie jego zmienionej wersji na stronie internetowej Sklepu. Zmieniona wersja Regulaminu zostanie przesłana Użytkownikom pocztą elektroniczną.
  • Do Umów sprzedaży zawartych przed dniem publikacji nowego Regulaminu na stronie internetowej Sklepu, stosuje się postanowienia ówcześnie obowiązującego Regulaminu.
  • Użytkownik, który nie zgadza się na zmianę Regulaminu, może wypowiedzieć Umowę prowadzenia Konta ze skutkiem natychmiastowym w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania zmienionej wersji Regulaminu za pomocą poczty elektronicznej. Brak wypowiedzenia uznaje się za zgodę na zmianę Regulaminu.

 

 

XII. Rozstrzyganie sporów:

  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Edukacja360 a Użytkownikiem posiadającymi status konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. jest on uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Edukacja360.
    2. jest on uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem a Edukacja360.
    3. może on uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Edukacja360, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  3. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  4. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Edukacja360 jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii Europejskiej zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług, niniejszym wskazuje adres internetowy platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożliwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów: https://ec.europa.eu/consumers/odr

XIII. Postanowienia końcowe:

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  2. Aktualna wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 27.03.2024r.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook
YouTube
Instagram
Tiktok